2011年7月11日

冇人理的script

A=Alice
W=Witch
F=Fairy
C=Crow
M=Mirror

Scene1Forest
*A: , 舊野好得意呀!

(A摘花 刺到手)
A: 哎呀!
F: 你冇事呀麻? 等我幫你啦~
*A: 好野, 唔痛喇.

F: (Bling!)
F: 而皮膚感受到痛楚脊髓就會即刻比反應叫你縮手
 (A, F離場)

C: 呀呀~

Scene2 – Witch’s house
C: 呀呀~
W: 豈有此理, 魔鏡, 邊個傷害我棵仙人掌!
M: 係愛麗斯
*W: 我要引佢上黎先得! 嘿嘿! (掉豆)

Scene3 – Magic bean
A: ! 好高呀!~ 等我上去睇下先!~ (爬魔豆)
F: 好危險架, 落返黎啦~
A: 哈哈, 我咁勇敢, 唔怕既
F:

F: (Bling!)
F: 運動就要靠小腦控制平衡

W: 嘿嘿!

Scene4 – Candy House
F: 等埋我呀公主
*A: ! 呢間屋好靚呀~ (A羅糖食)
*A: !好甜呀!

F: (Bling!)
*F: 眼睛收到既信號經由腦轉化為影像
*F: 舌頭收到既信號就會腦分析, 然後你就會感受到味道

A: 唔知入面有咩糖食呢?~ (開門)
F: 等陣先呀公主, (你唔可以亂咁入人地間屋架)..

*W: (奸笑) 嘿嘿! 你終於上到黎啦!
   你竟然傷害我棵仙人掌!
A: (驚嚇) 你係邊個呀?
W: 我要將你變成粒糖!! (揮魔杖)
F: 等我黎!
(F踢開W的手,魔光從魔鏡反射, 誤中自己)
W: !!!!!(變成粒糖)
C: 呀呀~
(烏鴉叫+飛走)

A: ! 糖呀, 唔知好唔好味架呢? =P

沒有留言:

發佈留言